Meniu
Despre Noi
Contact

INFO SOLVER Produse
- IBACKUP
- Antivirus

HAMORSoft Produse
- HCONT
- HPROD
- HMARFA
- HSALAR
- HMISS
- HIMOB
- HBILANT
- HMENU

Produse Hardware
Componente

Servicii
Hardware
Software

Alte
Linkuri Utile
Licenta - Pret

Nr.vizitatori: 9353
Adresa IP:
3.239.129.52



Pagina principala   
hSALAR


hSALAR

h S A L A R ®

V 6.

Evidenţă personal, calculul şi contabilitatea salariilor

 

Aplicaţia hSALAR este un program informatic, cu ajutorul căruia se poate realiza
evidenţa datelor de personal, a timpului de lucru şi a informaţiilor necesare
pentru calculul salariilor, raportările obligatorii.
Programul este adaptabil la schimbările legislative şi este actualizat īn mod
curent de către producător.

 Principalele facilităţi

- se pot urmări datele de personal, se pot defini obligaţii de calculat pentru
  diverse categorii de personal;

- se pot urmări datele persoanelor īntreţinute pentru acordarea deducerilor
  personale, precum şi ale coasiguraţilor; 
 
- datele de pontaj se pot urmări pe tipuri de prezenţă; 

- se pot calcula indemnizaţiile pentru concedii medicale/accidente şi alte
  drepturi de asigurări sociale. Pentru aceasta sunt memorate datele din lunile
  precedente din care se calculează media zilnică;
 
- pe baza datelor introduse se calculează lunar drepturile şi obligaţiile, se
  listează liste de avans, state de plată, state de semnături, extrase din
  statul de plată ("fluturaşi"), centralizatoare etc.;
 
- se generează automat declaraţia 112, se pot lista diverse situaţii din datele
  declaraţiei. Eventualele erori de validare se pot urmări pe o listă special
  concepută pentru interpretarea lor;

- obligaţiile de plată calculate, deducerile etc. sunt evidenţiate īntr-un
  centralizator obligaţii īn care figurează toate obligaţiile datorate,
  inclusiv cele care trebuie introduse īn declaraţia 100, din domeniul salarizării

- contribuţiile datorate pot fi exportate īn programul OPFV pentru tipărirea
  ordinelor de plată către trezorerie;

- se generează datele pentru fişele fiscale care se pot lista şi depune pe baza
  datelor din hSALAR;
 
- operaţiile se contabilizează īn mod automat şi īnregistrările se pot importa
  īn hCONT.

Alte avantaje

- se livrează cu o documentaţie de utilizare tipărită  şi un solid suport teoretic
  bazat pe reglementările īn  vigoare īn domeniu, livrat īn format electronic;
 
- utilizatorul poate să modifice şi singur o serie de cifre şi procente necesare
  pentru calculul salariilor; 

- se pot lista diverse adeverinţe necesare īn domeniu; 

- efectuarea de calcule directe şi inverse pentru negocierea salariilor
  (brut=>net, net=>brut) cu stabilirea costurilor/salariat;

- arhivarea  datelor mai importante (impozit, CAS, accidente, şomaj, CCI etc.);
 
- opţional producătorul sau distribuitorul poate introduce şi alte facilităţi.
 
Ce tipuri de unităţi pot utiliza aplicaţia?

Utilizatorii programului pot fi agenţi economici de diferite dimensiuni şi cu
orice obiect de activitate, care folosesc forţă de muncă salariată. Īn varianta
de bază programul corespunde societăţilor cu un sistem de salarizare simplu,
general valabil. 
Se poate utiliza pānă la cāteva sute de angajaţi.
Īn cazul unităţilor complexe se pot face adaptări la program, se pot adăuga
module noi:
- import date de prezenţă, generate de sisteme de pontaj sau date furnizate de
  aplicaţiile de producţie, necesare pentru calculul salariului īn acord,
- modul de urmărire reţineri; 
- module de controlling, de analiză;
- export date către sisteme HR complexe, sisteme de management;
- export īnregistrări contabile pentru alte sisteme de contabilitate (de exemplu
  şi īn SAP sau Oracle). Export īnregistrări contabile de gestiune.
Salarizarea fiind un domeniu bazat pe reguli şi reglementări locale şi hSALAR
avānd posibilitatea să fie integrat īn alte sisteme, recomandăm utilizarea hSALAR
chiar dacă celelalte module din sistemul informatic sunt programe din import.

Opţiuni/componente suplimentare


    Opţiunea   R * Reţea
    Opţiunea   M * Multisocietate
    Componenta B * Plată pe card bancar
    Componenta T * Evidenţă tichete de masă
    Componenta 3 * Norme şi lucrări
    Componenta H * Calcul fond persoane cu handicap   
    Componenta h * Generare htm/xml (fotografii angajaţi)
    Componenta a * Dosar personal (Documente anexate)
    Componenta l * Listă evenimente
    Opţiunea   x * Export īn Excel/Open Office          

Pe bază de comandă se pot elabora versiuni dedicate unui anumit angajator,
conforme cu sistemele de salarizare specifice utilizate.

Suport tehnic minim necesar


Cerinţe hardware:
  - calculator compatibil IBM PC, cu  spaţiu hard disc de minimum 100 MB cu
    unitate CD sau USB .
  - imprimantă compatibilă cu calculatorul care să poată lista īn mod Esc/P,
    PCL sau windows, şi să suporte minimum formatul A4 portret, cu minimum
    160 caractere/rānd.
Cerinţe software:
  - poate fi rulat sub diverse sisteme de operare:
    - WINDOWS '95, '98, Me, NT, 2000, XP, Vista, Windows 7 (32 biţi şi 64 biţi)
    - Linux cu emulare DOS
    - server: WINDOWS 2003, 2008, Linux.